Connect
Poly Shape - Modelowanie wilczka.
Strona
4
Teraz wymodeluj uszy,
wybierz edges tworzące front ucha (rys.tut41.jpg),

extrude edges i scale
do środka (rys.tut42.jpg),

jeszcze raz extrude
face i pociągnij zaznaczone edges w stronę zadu (rys.tut43.jpg).

Przejdź do edycji wierzchołków
zaznacz dwa dolne wywołaj opcję merge vertices, zrób to samo ze
środkowymi wierzchołkami, zaznacz wszystkie powstałe w ten sposób
wierzchołki i ustaw je we właściwym miejscu (rys.tut44.jpg).

Pozostało ci jeszcze
połączyć dwa górne wierzchołki. Ostateczny kształt ucha (rys.tut45.jpg
i tut46.jpg).


Najwyższy czas na zrobienie
dolnej szczęki, w tym celu wykonaj dwa dodatkowe podzialły w miejscach
zaznaczonych białymi strzałkami na (rys.tut47.jpg).

Zaznacz powstałe dzięki
tym podziałom faces wybierz opcje extrude poligon i zeskaluj do
środka pyska (rys.tut48.jpg), mając cały czas je zaznaczone, wybierz
klawisz delete, nie są ci potrzebne.

Dopasuj wnętrze szczęki
do siatki (rys.tut49.jpg) musisz w tym momencie parę wierzchołków
połączyć i ustawić we właściwym miejscu.

Zmniejsz trochę dolną
szczękę w osi X (rys.tut50.jpg).

Ponieważ masz już po
dziurki w nosie pracę przy tym tutorialu, należy je dodać w nosie
wilczka. Zaznacz face tworzący spód nosa wybierz extrude face zeskaluj
go, jeszcze raz extrude i przesuń do wnętrza nosa (rys.tut51.jpg
i tut52.jpg).
Schowaj w Layer Options
cpsBase, wybierz w CPS control ikonę w prawym górnym rogu ze znaczkiem
+. Twój wilczek powinien wyglądac mniej wiecej tak (rys.tut53.jpg).

Dorobienie włosów i
pazurów, nie powinno sprawić ci już trudności, dlatego kończę w
tym miejscu. Dodam jedynie, że kiedy będziesz już zadowolony z wyglądu
swojego wilczka, zaznacz cpsProxy i wybierz w CPS control ikonę
z nożyczkami, wybierz YES i siatka gotowa.
<<<
Poprzednia strona
Autor:
Szem
19
Marca 2002
Tutorial
napisany dla: www.maya3d.users.pl
|